Otursdag!

Dagen har inte börjat alltför bra här hemma, Stackars lillhjärtat har ramlat och slagit sig, fick ett hack vid ögonbrynet,det blödde och såg riktigt otäckt ut, så vi åkte in till akuten för att få det kollat, dom gjorde rent och satte på ett plåster så det gick bra som tur var.
Men jag fick rejäl PANIK innan jag såg att det inte var på värsta viset.
Usch vad man får ont i hjärtat när en sån här sak händer, snacka om att man känner sig som en rutten mamma....

När vi är påväg hem igen så ser vi 3 polisbilar stå utanför en lägenhet på området där jag bor, det börjar bli lite väl mycket polisbesök här nu, så snart behöver man väll inte ens en tv längre....

Nu ska jag vika tvätt och ta tag i disken, så, Later!

Kommentarer
Postat av: Elin&Wille

Uscha, stackar, ja men jag är jätte nervös ja oxå sen när W kommer ramla en massa å sånt, uscha :S Vilken panik man måste få :/ Svar: Hehe linnet köpte jag på H&M :) Sen blomman köpte jag på Ikea =)

2009-06-14 @ 18:04:07
Postat av: Lina

Tur att de gick bra då. Är ni vaken så tidigt, när jag klev upp vid halv 6 så såg jag dom, det stog en ambulans parkerad mellan garagen också. Får läsa tidiningen imorn och se om de stå nå. Lite läskigt faktiskt.

2009-06-14 @ 18:24:20
URL: http://liinadahlof.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja riktigt skumt, lusläste ljusnan idag men hittade inget om det :/ Ja snart vågar man väl inte ens vara ute. Jo de går jättebra, så skönt och få komma ut och göra nånting en stund och uppskatta lediga dagar mer istället för och bli sur för att de inte finns nå och göra :)

2009-06-15 @ 18:44:19
URL: http://liinadahlof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att du får börja uppdatera din blogg lite oftare :)

2010-09-11 @ 23:44:39
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0